keskiviikko 15. huhtikuuta 2009

Doddih

Perheessä on "hillitysti" juhlittu JYPin Suomen mestaruutta. Mies ihan herkisteli, silmäkulma kiilsi ja kuohuviinipullo piti poksauttaa, ja lapsille simaa. Ihan en pysty jakamaan tunnetta, kun lätkähulluuteni on suht tuoretta laatua... Hienoa kuitenkin!

Vielä hienompaa on se, että lauantaina on Oulunkylässä Lankamaailma Nordiassa neuletapaaminen, jonne olen siis päättänyt lähteä. Olen autoni kanssa Nummelassa Valintatalon parkkiksella (siis sen keskustan Valintatalon) klo 11.00, ja jos ja kun joku haluaa kyydin Oulunkylään ja takaisin, olkoon paikalla 11.05 mennessä, sillä silloin nostan kytkintä ja lähden huristelemaan.

Tuntomerkit: auto on hopeanharmaa Volkswagen Golf, farmarimallia ( tai mikäli tulee jokin autokatastrofi vaihtoehtoinen kulkupeli on valkoinen Skoda Octavia) ja kuski melkein 180 pitkä, ei ihan yhtä leveä, silmälasipäinen mamma. Varmuuden vuoksi voisin laittaa NUPS-fanipipon päähäni (siis sinikeltaisen pipon), niin tunnistaa varmasti.

Neuletapaaminen on klo 12-15, ja takaisin Nummelaan lähden varmasti suht' pian tapaamisen päättymisen jälkeen, sillä seuraava häppeninki odottaa minua klo 16.

Etukäteen ei tarvitse ilmoittaa tulostaan (saa toki jos haluaa), kunhan on paikalla klo 11. Jos homma minun kohdaltani peruuntuu, laitan hetimiten viestiä tänne blogiin, eli kannattaa vielä aamulla vilkaista, ettei ole peruutusta tullut. Mutta lähden varmasti, jos vain silmät, kädet, jalat ja järki edes jotenkuten pelaa... ;-)

***
Ensi viikon torstai ei minulle muuten passaa muuta tapaamista ajatellen, isäntä on reissussa, ja Nummelan päässä on tapaamispaikastakin taas pula, sillä jäähalli ja kahvio sen myötä sulkeutuu kesäksi 18.4.2009. Joten jos ensi viikolla tahdotaan tavata, päivä olisi varmaankin keskiviikko ja paikkana Lohja - tai sitten siirretään suosiolla tapaaminen toukokuun puolelle...

5 kommenttia:

Micki kirjoitti...

Tulen kyytiin, jollei jotain odottamatonta satu. Mun naaman näkee Ravelrystä ainakin, mutta yritän tunnistaa tuntomerkkien perusteella oikean menopelin, jonka kyytiin pyrin..

Anonyymi kirjoitti...

Mulle ainakin sopis hyvin tuo ensi viikon keskiviikko. Ja saisivat ihmiset tilaamisiaan. Ennenku Pelagian norot alkaa huutelemaan mulle ;)

Zelda kirjoitti...

Heippa, me siis näemme Pelagian ja Mickin kanssa siellä Nordiassa, tulen omin voimin perille.

Minulle ei sitten ensi viikko käy oikein mikään päivä. On siunaantunut kaikkea tärkeää menemistä, mutta seuraavaan sitten yritän taas pyrkiä. Psst. Valokki, jaksan odotella omiani, joten jos vain jaksat säilöä vielä hetken;)

Pelagia kirjoitti...

Zelda, jos me nyt sitten saadaan aikaan tapaaminen ensi viikolle Lohjalle, niin ehkä mä voin ottaa Valokilta ne sun jutut meille säilytykseen, ja me kaksi voimme sitten pähkäillä, että minä päivänä tavattais, että saatais nää sunkin ostamat jutut kotiin asti... Tai ehkä en puutu tähän nyt millään lailla..... =)))))

Anonyymi kirjoitti...

Heip:)

Saat Pelagia puuttua, käypi minulle oikein hyvin tuo:))

t. Zeldis