tiistai 3. tammikuuta 2012

Hyvää uutta vuotta!

Uusi vuosi, vanhat kujeet - näin ainakin minulla. Ei uutta auringon alla, mutta hyvä niin. Käväisin eilen Roution ABC:llä, joskin vasta lähempänä klo 18, eikä siellä muita neulojia näkynyt, harmillista.

Katselin tuossa kalenteria ja totesin, että seuraava tapaaminen olisi noin normisysteemillä vasta 7.2.2012, ja siihen on viisi viikkoa - siksi tuumasin ehdottaa, että josko olisi innostusta treffata jo ensi viikolla eli 10.1.2012 vaikkapa Nummelassa - uusi yritys tammikuun tapaamisen suhteen?

Kommentoikaahan, kiinnostaako. Olisi mukava päästä aloittamaan uusi neulevuosi vähän isommallakin porukalla!

6 kommenttia:

Zelda kirjoitti...

Hei vaan:)

Minä ainakin tulisin mieluusti, kun nyt potemisen takia jäi tämä kerta väliin. Eli siis hep täältä:)

Zelda kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Anna kirjoitti...

Mä olin yhden päivän jäljessä ja kuvittelin, että tapaaminen on tänään :)
Mutta ensi viikolla voisin yrittää uudestaan.

Anna kirjoitti...

Mä olin yhden päivän jäljessä ja kuvittelin, että tapaaminen on tänään :)
Mutta ensi viikolla voisin yrittää uudestaan.

Micki kirjoitti...

Mä tulen ehdottomasti, jos ei tule mitään odottamatonta estettä.

annariu kirjoitti...

olin muuten itse töissä tuolloin, mutta mentiin ilmeisesti ristiin, kun ei nähty, työvuoro oli 13-21